נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מזל טוב, הילד חוגג בר מצווה! כך תחגגו לו כמו שצריך

חוגגים בר מצווה

בר מצווה היא אירוע משמעותי בחיי כל נער. בשביל להפוך את האירוע לבלתי נשכח, יש להשתמש במספר אלמנטים חגיגיים שיכולים להוסיף לו במיוחד. אטרקציות שונות כמו שולחן הוקי אוויר, מכונת ארקייד, פופים או דוכני מזון משדרגים כל בר מצווה לחוויה כיפית ומשמעותית גם עבור הילדים וגם עבור חוגג השמחה. אז קבלו רעיונות איך לחגוג בר מצווה לילד כמו שצריך

 

אטרקציות, משחקים ומה שביניהם

בר מצווה היא בעיקר אירוע לבני נוער, ובני נוער אוהבים משחקים ואטרקציות שונות שירימו להם את מצב הרוח. משחקים לבר מצווה יכולים לנוע במנעד רחב של אפשרויות, ביניהן שולחנות משחק, מחשבי מולטימדיה, מכונות ארקייד, עמדת מציאות מדומה, גיטר הירו ועוד מגוון רחב.

היתרון של האטרקציות והמשחקים לבר מצווה הוא שאתם לא יכולים לפספס בעניין הזה – זה תמיד עובד! בני נוער רבים בגילאי בר מצווה זקוקים להוצאת אנרגיה במשחקים כדי שיוכלו ליהנות כמו שצריך. ההמלצה היא להביא מגוון רחב של משחקים שיוכלו מהנים עבור כולם, מבלי שייווצרו תורים ארוכים או שתהיינה בעיות מבחינת מי זוכה לשחק ומי לא. רצוי להביא עמדת משחק אחת על כל 10 ילדים שמוזמנים.

 

עמדת תא צילום

עמדת תא צילום היא קטע נפוץ ופופולארי בקרב בני נוער בימינו. כיום לכל אחד מאיתנו יש טלפון חכם ומצלמות פילם הן לא דבר שבשגרה. תא צילום המוציא את התמונות באופן אוטומטי יכול להלהיב בני נוער שרגילים לטכנולוגיה דיגיטלית ולא ממש רגילים להחזיק תמונות בידיים.

אטרקציה כזו מוסיפה לכל אירוע ומעניקה לאורחים גם הזדמנות לזכור את בר המצווה בדרך הטובה ביותר – עם מזכרת שתישאר איתם לזמן רב. תא צילום יכול להשתלב בשלל מרחבים באירוע. ניתן להציב אותו ברחבת הריקודים ולתת לאורחים להצטלם בזמן הריקודים, או להעמיד אותו לצד הבופה או האטרקציות האחרות.

 

דוכני אוכל

אם אתם חוגגים לבן שלכם בר מצווה רק עם חברים, דוכני אוכל זה פתרון המזון הטוב ביותר. בני נוער בגילאים הללו לא ממש צורכים אוכל מבושל כמו שמגישים בקייטרינגים לאירועים. ההעדפות שלהם תמיד ילכו לאוכל רחוב פשוט כמו המבורגרים, צ׳יפס ונקניקיות. כדי ליצור אירוע מדהים, אין כמו להביא דוכני אוכל שונים שיכולים גם לשמח את חתן בר המצווה וגם את חבריו שיכולים לאכול וליהנות.

דוכני האוכל הקיימים בשוק כיום הם רבים החל מדוכני המבורגר, דוכני פלאפל, דוכני מרקים, דוכני צ׳יפס, דוכני נקניקיות ועוד. אם אתם מעוניינים גם במשהו מתוק קיימים גם דוכני וופל בלגי, דוכני קרפ צרפתי ועוד. נסו להתייעץ עם ילדכם איזה סוג של דוכנים הוא מעדיף ומה פופולארי בקרב חבריו, ובהתאם תוכלו לבצע את ההזמנה האידיאלית שתתאים לכל המוזמנים הצעירים.

עמדת תא צילום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי