נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין הכרויות לסקס לבין הכרויות לטווח הארוך?

היכרויות

אתרי הכרויות רבים מעניקים סוגי הכרויות שונים המתאימים לצרכיהם של אנשים המחפשים קשרים מסוגים שונים, בין אם מדובר על הכרויות לטווח הארוך ובין אם על הכרויות לצורך סקס. המאמר יפרט את ההבדלים בין הכרויות לסקס לבין הכרויות לטווח הארוך.

 

הצורך לשמור על דיסקרטיות

כאשר אתם מחפשים קשר לטווח ארוך, סביר להניח שאם תמצאו קשר כזה, תחשפו אותו למכריכם ובני משפחותיכם. כלומר, לא תשמרו על הקשר בסוד. לעומת זאת, אם אתם מחפשים הכרות לצורך סקס בלבד, ראשית עדיף להירשם באתר הכרויות כמו זיגוטה השומר על דיסקרטיות. שנית, תעדיפו לשמור על קשר מסוג זה בסוד מאחר וזה נוגד את הנורמות החברתיות או בשל העובדה שאתם כבר נמצאים בקשר אחר.

הצורך לשמור על דיסקרטיות

הצורך בריגוש מול אהבת אמת

ישנם לא מעט אנשים שמחפשים ריגושים בחיים, בין אם הם נשואים ובין אם לא. בנוסף, ישנם אנשים שמחפשים סקס מזדמן כחלק משעמום בחיי הנישואין או כרווקים. לפיכך, אתר סטוצים יתאים להם לצורך זה. לעומתם, אלו שמחפשים קשר לטווח ארוך, יעדיפו אתרי הכרות רציניים יותר ולאו דווקא קשר המבוסס על סקס.

 

אנונימיות מול חשיפה

עוד הבדל בין קשר של הכרות סקס לקשר של הכרות לטווח ארוך הוא היכולת להיות אנונימי מול להיחשף. כלומר, כשאתם מחפשים הכרות סקס תעדיפו לא לתת יותר מדי פרטים אישיים ולהיוותר אנונימיים. וכאשר אתם מחפשים הכרות לטווח ארוך, תחשפו את עצמכם יותר הן מבחינת פרטים אישיים והן מבחינת מידע על תחביבים, העדפות ועוד. כך למעשה תבנו את הקשר לטווח ארוך על מנת למצוא מכנה משותף עם הצד השני.

 

איזו אוכלוסייה מעדיפה הכרות סקס לעומת הכרות לטווח ארוך?

לרוב אנשים מבוגרים, מבוגרים שרוצים להיכנס לפרק ב' וצעירים שמעוניינים להתחתן, יחפשו הכרויות לטווח הארוך. לעומתם, צעירים מגיל 18, מבוגרים, דתיים וחילוניים, מוסלמים ויהודים, נשים וגברים רבים מחפשים הכרויות סקס מזדמנות. כלומר, בעניין הזה אין הבדל גדול באוכלוסייה, אלא מה שעומד מולם זוהי מטרת ההכרות.

 

חדש מול ישן

הכרות סקס יכולה להיות התנסות חדשה שמטרתה להגשים פנטזיות כמו סקס בשלישייה, חילופי זוגות וכד'. לפיכך, לא מעט אנשים נשואים מעדיפים הכרות המבוססת על קשר סקס. לעומת זאת, הכרות לטווח ארוך מבוססת על יחסים בין אנשים ולא רק על סקס. הכרות כזו יותר מוסרית בעיני אנשים מסוימים או חשובה להם. לכן אין לשפוט העדפות של אדם מסוים ויש לכבד את בחירותיו.

 

לסיכום

כל קשר, בין אם הוא לצורך סקס ובין אם לטווח הארוך צריך להיות בהסכמה הדדית. חשוב לבחור באתר הכרות ששומר על דיסקרטיות בכל מקרה בשל הסכנות ברשת, ולנהוג באחריות כאשר קובעים עם האדם שהכרתם, ולא משנה מהי מטרת הקשר.

היכרויות למין והיכרויות לטווח ארוך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי