נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הופ גדלתי בשנה! רעיונות לחגיגת יומולדת רגועה ונעימה

מסעדה לחגוג בה יום הולדת

הילד מתכונן לזה כבר חודש מראש. הילדה מדמיינת בראש היצירתי שלה איך היא תתלבש לאירוע. ואז מגיעה השאלה. "אמא, את זוכרת שיש לי יום הולדת עוד מעט?". בטח שזוכרת. עם תזכורת ממך שלוש פעמים ביום, איך אפשר לשכוח קסם שלי?
יום ההולדת הוא עניין גדול ומהותי עבור ילדים.

ואנחנו יוצאים מגדרנו ועושים הכל עבורם. רק שיהיו שמחים. אז איך נדאג לחגוג לילדים שלנו את החגיגה שתעשה אותם הכי שמחים בעולם, ועל הדרך לא נרוקן את חשבון הבנק שלנו? על כל השאלות האלו ועוד, במאמר שלפניכם.

 

רעיון מספר אחד – הפעלות ימי הולדת

מאז שאנחנו ילדים, הפעלות ימי הולדת זה הדיבור. קוסם, ליצן, תחנות ספורט – הכל הולך. ילדים בגילאים צעירים רק רוצים להוציא אנרגיה ולתת למוח שלהם להיות חופשי, מה שהפעלות ימי הולדת נותנות להם בגדול. בחיים לא תראו משהו דומה לשמחה של ילד כשמוציאים לו מטבע מאחורי האוזן.

התמימות הזו משמחת אותם, וגם מעניקה אנחת רווחה להורים. אין צורך לבזבז אלפי שקלים על הפקה יוקרתית. גם הדברים הפשוטים ביותר מהנים בשבילם ושווים בעיניהם כמו מיליון דולר.

 

רעיון מספר שתיים – מסעדה

החגיגה הרגועה והנעימה ביותר תהיה מסעדה לחגוג בה יום הולדת. ללא התרוצצויות, ללא מחשבה מיוחדת. מומלץ להזמין מקום שבוע מראש במסעדה שהילד אוהב במיוחד, וכך לא להיכנס למצבים לא נעימים של חוסר במקום. אפשר גם לבקש מהמסעדה אם יש אפשרות להקרנת סרטון יום הולדת שהמשפחה הכינה, או הפעלה מינימלית למקסום חוויית יום ההולדת. השתדלו להתחשב באלרגניים, טבעוניים וצמחוניים המגיעים לאירוע – ובכך למנוע כל אי נעימות שלא תבוא.

 

רעיון מספר שלוש – חגיגה בים

חול נעים, מים צלולים ושמש טובה הם המתכון לרוגע ושלווה אמיתיים. אפשר להכין כמה פעילויות קטנות להעביר את הזמן בים, כמו הקפצות כדור, מטקות או פריזבי – ובשאר הזמן ליהנות מעונת הקיץ הבאה עלינו לטובה. עם מינימום הוצאה כספית עבורכם, אפשר להצליח להשאיר חותם אצל ילדכם. אך יש לדעת שאחרי יום הולדת בים, הילדים מתחילים להתאהב בחוף וירצו להגיע לשם כל שבוע. ההנאה גדולה וההוצאה נמוכה.

 

רעיון מספר ארבע – סרט

בקולנוע יש עשרות סרטי ילדים, והזמנת אולם פרטי עם פופקורן לכל אורח יכול להפוך אירוע קצר למהנה וחוויתי במיוחד. נסו להיזכר אילו סרטים ילדיכם אוהבים במיוחד, ואם יש סרט המשך בקרוב בקולנוע, או סרט חדש מז'אנר דומה שאמור לעלות לאקרנים בקרוב – הזמינו כבר מהיום. ימי ההולדת מהסוג הזה מבוקשים מאוד בשנים האחרונות.

 

לסיכום

ימי הולדת עבור הילדים הם היום המיוחד שלהם בשנה. כל כולו מתרכז רק בהם. חשוב שנדע לתת מעצמנו ככל הניתן, אך בניחותא ולא לצאת מגדרנו. כל מה שירגיש מפואר ומכובד, ייתן את ההרגשה שעשיתם את החגיגה הגדולה ככל הניתן. מזל טוב!

מסעדה לחגוג בה יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי