נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמנות ההתבוננות – ניתוח הטכניקות של המנטליסט

מנטליסט

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייתם של מופעי מנטליזם וחושים. בעוד שבעבר הפופולריות הרבה הייתה של מופעי קוסמות, כיום אנשים מחפשים מופע שלא רק יציג לנגד עיניהם קסמים מרהיבים אלא יעזור להם גם לגלות דברים על עצמם, וזה בדיוק מה שקורה במופעים מהסוג הזה. כאן נספר לכם על מספר טכניקות שקיימות אצל כל מנטליסט וכדאי לכם להכיר אותן.

 

מנטליסט

את המנטליסטים אנחנו פוגשים בעיקר בהופעות או באירועים. אם אתם מחפשים דרך להפוך את האירוע שלכם לכזה שאף אחד לא ישכח, אמן חושים לבר מצווה יכול להיות רעיון נהדר. מדובר על בחירה לא קלאסית שמאפשרת לכם להחזיק את הקהל מרותק למשך זמן רב. כדי להבין מה בדיוק קורה בהופעה הזו, חשוב להבין קודם כל את ההבדל הגדול שיש בין מנטליסט לבין קוסם.

 

ההבדל בין מנטליסט לקוסם

המעלה הגדולה שיש לקוסמים היא היכולת שלהם לבצע מעשים שנראים לקהל בצורה אחת, אולם מאחורי הקלעים מתרחש משהו אחר. זה מה שמאפשר לקוסם לבצע שלל מעשים שנראים לא הגיוניים. ברגע שנלך מאחורי הקלעים נוכל לראות שכל מה שהקוסם מבצע ברור לגמרי. מנגד, המנטליסט לא מנסה להסתיר מאיתנו את הדרך שבה הוא חושף נסתרות.

הטכניקות של המנטליסט גלויות לעין כל, ובחלק מהמקרים הוא אפילו יסביר לכם עליהן. מנה שמיוחד הוא שדווקא המנטליסט הוא זה שמצליח לנצל את אותן טכניקות עבור הגילוי ואילו אדם מהשורה לא יהיה מספיק מודע לכלים הללו.

 

ניתוח נכון של שפת גוף

הכלי הראשון שעומד לרשותו של המנטליסט הוא ניתוח נכון של שפת הגוף. שפת הגוף שלנו משדרת הרבה מאוד דברים, כאשר רובם הגדול לא גלוי לאף אחד. היכולת של המנטליסט היא לזהות את הניואנסים הכי קטנים בשפת הגוף שלנו וכך לגלות את מה שאף אחר לא יכול. אחד הדברים המרהיבים ביותר בכל הופעה של מנטליסט זו ההבנה של עד כמה שפת הגוף האנושית היא עשירה.

 

אינטואיציה נכונה

כלי נוסף שהמנטליסט עושה בו שימוש הוא אינטואיציה נכונה. האינטואיציה אינה ניחוש בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב. האינטואיציה היא היכולת להתבונן ולקבל החלטה על בסיס נתונים בשטח בצירוף הרגשה מסוימת ביחס למה שהולך להתרחש. כדי לקבל אינטואיציה נכונה צריך לעבוד קשה, ומי שאינו אמן חושים מנוסה פעמים רבות יגיע לטעות אם הוא יסמוך על רק האינטואיציה שהוא מקבל.

 

לסיכום

אמן חושים או מנטליסט הוא מי יכול לחשוף רגשות או מחשבות בעזרת כלים שונים. בניגוד לקוסם שפשוט משתמש בטכניקות שאינן גלויות לעין של הצופים, המנטליסט דווקא יסביר לכם הוא איך מבצע את הפעולות שלו. מה שמייחד את המנטליסט זו היכולת שלו להיות מספיק רגיש וכך להפיק מאותם כלים מידע רב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מנטליסט איכותי לאירוע שלכם.

מנטליסט וקוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי